Pages

Thursday, May 24, 2012

Guten Morgen liebe Zuschauer

Jagode. Svugdje jagode. Ne mogu iskreno reći da sam oduševljen istima koliko i moja supruga, ali ok, nije da su mi mrske.



I dok normalne ljude jagode podsjećaju na ljeto i šlag,


nju vraćaju dvadesetak (!) godina unatrag, i to u alpsku Austriju. Kada je, na povratku sa skijanja, kupovala njihov pekmez od jagoda i švercala ga doma. Valjda ga nije bilo kod nas? Nemam pojma, ona je ipak malo starija pa se sjeća tih dana bolje od mene.



Uglavnom, jagode vladaju ovih dana. Friške ili u kolačima. Malo mi možda ipak idu na živce. A sada, pekmez od jagoda. No dobro.



Pekmez od jagoda u friškom kroasanu podsjeća ju na fine doručke u Austriji prije skijanja.



Ja se prisjećam finog extravuršta u kajzericama. Ali extravuršt, naravno, nećemo raditi. Ne. Nego pekmez od jagoda.


Na pola kile jagoda idu 4 žlice šećera i dvije do tri žlice aceta balsamica. U plitku posudu na srednju vatru stavite jagode, šećer i ocat dok ne zakipi, smanjite vatru i miješajte 25-30 minuta dok se jagode ne pretvore u džem.

No comments:

Post a Comment