Pages

Monday, May 7, 2012

Jack LaLanne

Nekada nisam mario za zdravu prehranu. No što sam stariji, to mi je više jasno da tijelo traži prikladno pogonsko gorivo. Da možda i nije najbolja ideja preživljavati na dijeti od kikirikija, sira i vrhnja s lukom i coca-cole. Ma kako fantastično ukusna ova kombinacija bila.
Sada pazim što jedem, gotovo svako jutro cijedim naranče i razne druge agrume, poput starog Jack LaLannea, laka mu zemljica.



Pokušavam i što češće vježbati, baš poput Jack LaLannea. Mojoj predanosti svjedoči i vrlo mali (gotovo jednodnevni, rekli bi smo) sloj prašine na utezima, pred potpisanim crtežom Andy Brasea - Kull the Conqueror (hvala burazu Špiri). Ja ovo mjesto volim zvati svojim Malim Oltarom Fizičke Pripreme za Osvajanje, Kull je ideal kojem se teži (pogled sam već dosta dobro izvježbao).

Uglavnom, pokušavamo živjeti zdravo, stalno tražim više povrća, npr. špinata i npr. drugog povrća I više ribe. Često nam naš šverc... pardon, moj otac isporučuje ribu (u sumnjivim okolnostima). Ovaj put bile su to palamide. Znam da je to sad in, al moj stari to ne kuži pa jednostavnom racionalizacijom dolazimo do tvrdnje da nismo konzumenti pomodnoga.


Dakle, napacane u maslinovom, češnjaku, soja sosu i ružmarinu, soli i papru bacaju se na vruću grill tavu (bez dodavanja ulja). 3 minute s jedne strane i tri s druge daju rezultat s kojim se ne može šaliti:


Volim zdrav život.

2 comments:

  1. svidja mi se kombinacija sa soya sauce...mozda koji gingerchich isto :)) viva asia!! :))

    ReplyDelete
  2. Prva je gospe moja, druga je palamida tvoja...

    ReplyDelete