Pages

Sunday, July 8, 2012

I'll take everything. In a bucket!

Neki dan smo imali jednu svadbu za pohodit i načelno smo joj se jako veselili al od samog je jutra sve krenulo naopako. Prvo jer nismo noćima spavali, a taj se dan očekivao i toplinski udar. I bio je. A ja, potpuna luđakinja, sastavila popis stvari koje se mora obaviti. On je šizio, naravno. Te kupi čestitku, te idi na plac, te gledaj kakvo voće uzimaš... Na njegovo potpuno razumno pitanje, zašto mora kupovati svu silu voća taj dan, kad nas ionako neće biti doma, ja sam odgovorila - jel idem raditi kolač. Kolač? pita on, na 37 stupnjeva, zašto? Htjela bi ga odnijeti prijateljici i susjedi koja će čuvati Lou...



Nekoliko sati kasnije kad smo se napokon obukli, naoružali rezervnim košuljama, cipelama, stvarima za psa , čestitkom, cvijećem i napokon uspjeli sve odnijeti u auto, preznojiti se sedmi put i krenuti, sjetim se da nismo uzeli cobbler. Vrati se nazad - velim ja. Ma daj nemoj, pa odnijet ćemo sutra - pokušava naivno. 
I opet, drž nedaj, odvučem se do stana, donesem cobbler uredno zamotan i brižno ga položim na stražnje sjedalo, a Lou ko u danima najveće vitalnosti, skoči sa prednjeg sjedala na stražnje, i prednjom capom isproba teksturu kolača. Nasreću, krpa je spriječila kontaminaciju.

SASTOJCI

130 g šećera
3 žlice gustina
malo naribane korice od limuna
1 žličica cimeta
500 g nektarina
500 g marelica
pola mjerice borovnica
pola mjerice malina
malo putra
200 g brašna


malo naribanog đumbira
1 žlica šećera
1 žlica praška za pecivo
malo korice limuna
pola žličice soli
malo putra 
2 žlice vrhnja za šlag
malo cimeta

PRIPREMA

Uključiti pećnicu na 175. Namastiti putrom posudu u kojoj ćete peći, jena zdjelu, kalup za pite ili običan pleh. Pomiješati 130 g šećera, gustin, koricu limuna i cimet u zdjeli pa im dodati voće i sok od limuna. Staviti u pleh i peći oko 30 minuta dok se ne počnu stvarati mjehurići. 
U isto vrijeme pomješati brašno, đumbir, žlicu šećera,  pecilni prašak, koricu limuna i sol. Zamijesiti tijesto, po potrebi dodavati vrhnje da ne bude suho. 
Kad je voće gotovo, staviti tijesto na njega. Po želji, ja sam ga naribala na voće. U maloj zdjelici pomješati žlicu šećera, još malo đumbira i cimet, posuti po tijestu. Peći još otprilike 25 minuta.
Ako ga ostavite da se ohladi, zgusnuti će se i stvrdnuti tako da ga možete rezati kao pitu. Ako pak nemate strpljenja, ili vam se prijeti nasiljem, žlicom ga stavite u čaše ili šalice, kao što sam i ja morala. Izgledati će sasvim ok, pogotovo kroz retro-filtere...
Voće, naravno, može biti koje god želite; a dok je vruć, savršeno paše i malo sladoleda ;)


1 comment:

  1. Ja ovo nisam nikad jela, a mislim da bih lako mogla voljeti! Cuti li se taj djumbir jako, i može li bez istog, nije mi on bas mio??!

    ReplyDelete